Regulamin rekrutacji na rok szkolny 2021/2022 dla absolwentów ośmioletniej szkoły podstawowej
Rekrutacja do Liceum odbywa się w dwóch etapach. Pierwszy etap polega na przyjęciu kandydata do Liceum (rejestracja i rekrutacja elektroniczna).
W procesie rekrutacji przedmiotami poza obowiązkowymi będą punktowane oceny z geografii i wiedzy o społeczeństwie. Po przyjęciu do szkoły odbywa się przydział kandydatów do jednej z sześciu klas proponowanych przez szkołę.
1.
Idź na stronę rekrutacji elektronicznej:
Link do strony rekrutacji elektronicznej dla absolwentów szkoły podstawowej
Poniższe instrukcje należy wykonać po aktywacji rejestracji elektronicznej:
Wypełnij formularz rekrutacyjny i wydrukuj podanie przyjęcia do szkoły
2.
Pobierz i wypełnij podanie o przydział do klasy:
Pobierz podanie o przydział do klasy po szkole podstawowej
3.
Wydrukuj i podpisz wypełniony wniosek oraz podanie o przydział do klasy.
4.
Wyżej wymienione dokumenty zeskanuj (lub zrób zdjęcia)
i wyślij je za pomocą systemu rekrutacji – jako załączniki (patrz instrukcja).
Wypełnione i podpisane dokumenty możesz również dostarczyć do szkoły lub przesłać pocztą.